VESPASERVICE.HU Vespa,Piaggio,Gilera tanácsadása, olvasnivalók!

Vespa Px

Vespa PX 125 (150) (alvázszáma: VNX5T) 150 – 200 (alvázszáma: VSX1T) (új brossúra letöltése) (2011-es modell év és 1977-től)

Egyhengeres, katalizátoros, karburátoros, 123,4 cc, (151cc) léghűtéses, kétütemű motor

Gyújtógyertyája: NGK BR7 HS vagy B6HS

Gumik mérete: 3.50×10

Tömege: 106 kg

Üzemanyag tartály: 8,6 liter

 

 

 

Vélemények és tapasztalatok egy 1981-es gyártású Vespa P125X típusról.

Nos a szóban forgó jármű egy 1981-es évjáratú 125-ös,melyben egy Asso Werke dugattyú lett cserélve, hisz a gyári dugó 28 év után elkopott és meg is ragadt. Én először Q8 scooter olajjal járattam be, majd Selénia Hi Tech 2t-vel folytattam. Úgy tünik 5-6000 km után,hogy a motor nem igényli a full synth olajat, mert a dugattyún a gyűrű le volt sajnos ragadva, nem tudott kiégni rendesen, ezért mostantól Eni i-Ride 2t-re váltok (a régi city 2t olajra). Azt tanácsolom a régebbi Vespasoknak, hogy elég a félszintetikus olaj is a Vespajukba de ez nem törvénybe írt szent írás!

Kép letöltések az új Vespa PX-ről (jobb gomb és klikk!):